JIŽNÍ KOREA


OBCHODNÍ JEDNÁNÍ S KOREJSKÝMI PARTNERY & SPOLEČENSKÉ ZVYKLOSTI V JIŽNÍ KOREJI (INT02)

Z programu...


  • multikulturní rozdíly, historie, hodnoty,
  • postavení jedince ve společnosti, individualismus x kolektivismus, 
  • vztahy společenské a rodinné,
  • postavení mužů a žen, výchova dětí, zodpovědnost za vzdělání, finance v rodině, 
  • vztahy pracovní, nadřízený, podřízený, kariéra, hierarchie, mladá generace,
  • společensko-pracovní zvyklosti, obchodní vizitky, oděv, dochvilnost, dárky, organizace kanceláří, porady,
  • korejská angličtina, 
  • pracovní večeře a jejich neobvyklosti, 
  • gastronomická překvapení, kimchi, BBQ, etiketa stolování, jídelní hůlky a zásady jejich používání,
  • taxi, karaoke, pijácké rituály, fenomén soju,
  • o čem se nemluví, ale co je dobré/nutné vědět,
  • solidnost, hygiena, bezpečnost, všude kolem vás a pro vás,
  • kontroverzní témata a zvyklosti - konzumace malých živých chobotniček, psí maso,
  • mini-slovníček důležitých pojmů a fenoménů, hanbok, hangul, chuseok, sollal.


Individuální nebo skupinová příprava. 
Vhodné pro manažery, obchodní a technické specialisty, externě spolupracující partnery.
Určeno organizacím a firmám, jejichž pracovníci přicházejí do styku s jihokorejskou kulturou. 

  

ŽIVOT A PRÁCE V KOREJSKÝCH FIRMÁCH (INT03) 


Z programu...

  • multikulturní rozdíly, postavení jedince ve společnosti, individualismus x kolektivismus,
  • studium = celoživotní kontakty,
  • vztahy společenské a rodinné, postavení mužů a žen, výchova dětí, zodpovědnost za vzdělání, finance v rodině,
  • vztahy pracovní, nadřízený, podřízený, kariéra, hierarchie, mladá generace,
  • role v pracovní hierarchii, 
  • společensko-pracovní zvyklosti, obchodní vizitky, oděv, dochvilnost, dárky, organizace kanceláří, porady,
  • pracovní doba, dostupnost zaměstnance mimo pracovní dobu, 
  • firemní oděv a příslušnost k zaměstnavateli, 
  • korejská angličtina, firemní motto, slogany, nástěnky a tiskoviny,
  • firemní akce, pracovní večeře a jejich neobvyklosti, jídelní hůlky a jejich správné používání,
  • jak se vyhnout společenským přešlapům - gesta,
  • stravování ve firmách, korejská strava, gastronomická překvapení, fenomény kimchi, soju, korejské BBQ
  • o čem se nemluví, ale co je dobré/nutné vědět, 
  • kontroverzní témata a témata k rozhovorům naprosto nevhodná,
  • důvěru je nutno si získat,
  • korejský zaměstnavatel = dlouhodobý vztah = dobrý zaměstnavatel,
  • mini-slovníček důležitých pojmů a fenoménů.


Vhodné pro každého manažera, technika, specialistu, liniového pracovníka, team leadera, 
který zvažuje stát se pracovníkem korejské firmy.  
Tato individuální příprava je založena na více než 11 letech osobních zkušeností v manažerské pozici v korejské společnosti.



PŘÍBĚHY (Z) KOREJSKÉ KUCHYNĚ (GAS02)


SOUL - KOREJSKÉ KARAOKE - KTX VLAK - BUSAN NEBO PUSAN? - STREET FOOD - ČTVRŤ GIJANG - GUN - JÍDELNÍ ULICE SEOMYEON - RYBÍ TRH JAGALCHI - TRADIČNÍ STOLOVÁNÍ - BBQ RESTAURACE - FIREMNÍ STRAVOVÁNÍ - SPOLEČENSKÉ RITUÁLY - PRACOVNÍ VEČEŘE - ZVLÁŠTNOSTI KOREJSKÉ GASTRONOMIE

Z programu...

  • společenské zvyklosti a odlišnosti,
  • srovnání s jinými asijskými kuchyněmi,
  • superpotravina kimchi, historie i současnost, kimchi marketing/LG, muzeum zelí,
  • ženšen nejvyšší jakosti, pravý Panax ginseng, zdraví a dlouhověkost, ceny, vývoz, ženšenový čaj,
  • soju a pijácké rituály, firemní večeře,
  • karaoke po korejsku,
  • korejské BBQ restaurace,
  • rybí trh Jagalchi Market,
  • pouliční stánky po jang ma cha, miniobčerstvovny - mezi mrakodrapy i ve starých uličkách,
  • jídelní ulice muk geu ri alley,
  • korejské sushi kim bap a korejská tempura twi gim,
  • stravování ve vlacích KTX - korejský bento box,
  • eating life baby octopus, sannakji - pojídání malých živých chobotniček,
  • kontroverzní téma konzumace psího masa,
  • hygiena, solidnost, bezpečnost, vyspělá infrastruktura,
  • o čem se nemluví, ale co je dobré/nutné vědět!


Určeno zájemcům z řad veřejnosti.
Vhodné pro knihovny, městská a kulturní střediska, školy, cestovatelské kluby, čajovny.
Pro skupiny do 25 osob.